poniedziałek, 5 grudnia 2016

DIY CHRISTMAS



Jak własnoręcznie zrobić ozdoby na święta Bożego Narodzenia?

        Bombka 
Potrzebna będzie kulka ze styropianu-(możecie ją kupić w okresie świątecznym już w każdym sklepie za około 1 zł. Wielkości są różne ja wybrałam akurat taką)
Cekiny w różnych kolorach
Szpilki 
Zaczepki do wieszania bombek-(ja swoich nie bede wieszać)
W taki sam sposób możemy zrobić również np. choinkę 
Wystarczy mieć tylko styropianową rzeźbę którą możemy udekorować ;))

 

A może jakaś świeczka?
Potrzebna jest pomarańcza 
Marker 
Nóż 
Mała świeczka tzw. Podgrzewacz  ;)

I wiele innych pomysłów które napewno wam pomogą w udekorowaniu domu  ;))







  

 














  



























  







 



 






































  


 


 
Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

  1. O ta świeczkę z chęcią nawet zaraz wykonam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat dzisiaj "ubrałem" swoją biblioteczkę w lampeczki i wygląda przecudownie! Co do DIY jak byłem młodszy lubiłem robić w ten sposób bombki, a teraz robię choinki, lecz nie z cekinów, a z piórek i wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam DIY! :)
    Świetne propozycje. Sama będąc mała robiłam takie choinki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie inspiracje!
    Bardzo fajne pomysły :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Typowe inspiracje.
    Ta choinka mi się podoba, choć bardzo pracochłonna.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie bombki z papieru kiedyś robiłam ;) I taką gwiazdę papierową. Jedyne projekty DIY, które mi wychodziły :D A tak to do innych mam dwie lewe ręce :D Chociaż ta choineczka ze styropianu wydaję się dosyć prosta, może udałoby mi się coś takiego powtórzyć :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale duzo pomysłów! Super post, dodaje do zakładek i jutro będe działać :) <3 choinkę robiłam podobną w zeszłym roku i wyszła super :)

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne diy, przepiękne kartki świąteczne :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, zlazałaś tak mnostwo różnorodnych inspiracji, dzięki! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! :) Kiedyś robiłam takie kwiatki z kartonu i wyszły mi całkiem fajnie - idealnie sprawdziły się jako ozdoba na stół wigilijny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta choinka. Sama bym taką zrobiła ale nie mam za bardzo teraz czasu a to naprawdę wymaga cierpliwości.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w tym roku też coś tam sama robię, ale na razie średnio mi wychodzi. ;) jedyne czym mogę się pochwalić to łańcuch z papieru. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww... Świetne pomysły :) Ta choinka wygląda bardzo ciekawie wiec na pewno ją wykorzystam :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspiracje! Z przyjemnością skorzystam!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świąteczne ozdoby od razu sprawiają, że wnętrze jest przytulniejsze, na pewno zapamiętam te pomysły i coś z nich wykorzystam :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.