środa, 16 listopada 2016

Listy Listy Listy :3





 A co powiecie o pisaniu listów?
Dla mnie świetna przygoda, powrót do dawnych czasów, wyczekiwanie na jakiś list, codzienne zaglądanie do skrzynki, aż wreszcie nie znajdujecie w niej tylko pustki.
Nie wiem dokładnie kiedy ale ponad rok temu znalazłam grupę na Facebook-u i tak się zaczęło, poznałam najlepszą dziewczynę z która cały czas utrzymuje kontakt oczywiście listowy.
Coraz więcej osób zaczyna pisać listy.
 Dlaczego?
Chcą wrócić do dawnych czasów, chcą się przekonać jak to było i było świetnie.



Może byście chcieli zacząć pisać listy? :) Piszcie w komentarzach na pewno się do was odezwę :))
Miłego i ciepłego wieczoru. 

 
Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

  1. Uwielbiam pisanie listów! Niestety nie mam z kim :/

    emme22blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie pisałam listów :/ wiem dziwne :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam! Pisze mnóstwo listów z koleżankami bo sprawia nam to przyjemność a poza tym bardzo fajna pamiątka! 💗
    Pozdrawiam
    Cool Fern :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat listów nie lubię i nie pisze. Zawsze mam problem z napisaniem listu do szkoły haha! Na szczęście nie piszę ich często ani dużo. Jednak uważam to za bardzo dobrą pamiątkę.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanie listów to super sprawa, można cofnąć się do czasów kiedy internet nie był jeszcze tak popularny.
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała , ale nie mam do kogo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdarza się, że czasami jeszcze piszę listy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam pisać listy, ale jakoś nie mogę się do tego zabrać. Za to bardzo lubię wymieniać się pocztówkami z ludźmi z całego świata, super sprawa!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś, jeszcze w czasach przedinternetowych, pisałam listy z dwiema koleżankami i do tej pory są świetną pamiątką. ;) teraz nie za bardzo mam na to czas, a poza tym, ciągle nie mamy kluczy do swojej skrzynki listowej, więc nawet nie miałabym ich jak odbierać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz faktycznie mało kto pisze listy, a szkoda, bo jest to fantastyczne, kiedy z niecierpliwością czekasz na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne lampki, idealne na swieta :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.