środa, 28 marca 2018

Konkurs! Box!



Z racji tego, że zaczęłam zamawiać kosmetyczne boxy, wpadł mi do głowy pewien pomysł.

Co jeżeli jedna najbardziej aktywna osoba na moim blogu, co miesiąc również będzie dostawała ode mnie boxa, całkowicie za darmo. Będzie w nim dosłownie wszystko co tylko możecie sobie wyobrazić. 

Zaczynamy od 1 kwietnia w każdym możliwym poście który opublikuje, będzie mała podpowiedź co może znajdować się w danym boksie, będę inspirowała się waszymi radami, ale także tym co aktualnie sama testuje/kupuje/oglądam.

Oczywiście największa radością będzie moment kiedy wiecie, że przyjdzie do was pudełko niespodzianka.

Co wy sądzicie o takim ,,konkursie,,?

Czy chcielibyście brać w nim udział?

Jakie rzeczy chcielibyście znaleźć w boxie?

Czego radzicie nie dawać?


Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby pod tym zapisały się osoby chętne.

Czekam na waszą reakcje no i oczywiście opinie.
Jeżeli zdarzy się sytuacja, że parę osób będzie na równej pozycji, zrobię losowanie.






Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy pomysł! Z niecierpliwością czekam na więcej informacji dotyczących konkursu!
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    glosnomyslec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mnie zaskoczyłaś tą pozytywną opinią ;)

      Usuń
  2. Super pomysł! Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłybyśmy bardzo zainteresowane :) Super pomysł i wielka radość dla czytelników! Radzimy tylko nie dawać kosmetyków które uczulają ^_^ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam nawet o tym Dziękuję ze jesteście ;)

      Usuń
  4. Ja to bym chciała wszystko w takim boxie! :D A tak poważnie to może jakieś peelingi, mleczka do ciała i niebiaśkie musy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi niebiańskimi musami to mi dałaś pomysł ;)

      Usuń
  5. Kochana super pomysł z tym konkursem ! Uwielbiam boxy ! Ja uwielbiam jak w środku znajduje pomadkę z kolorem, którego sama bym nie wybrała. Uwielbiam próbować nowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to naprawdę wspaniały pomysł! Takie wynagrodzenie czytelników to super sprawa.

    Zapraszam do mnie:
    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem chętna i fajnie byłoby w nim zobaczyć chociażby jakieś próbki - zawsze coś, a pamiątka jest:*
    Obserwuję, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kreatywny pomysł <3 Z przyjemnością wezmę udział :) Naturalna pielęgnacja byłaby fajnym pomysłem do boxa. Moim zdaniem nie powinno być w pudełku rzeczy typu podkład korektor czy kremy do jednego rodzaju skóry bo nigdy nie wiadomo na kogo trafi paczka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewne ;) Ale co byś powiedziała o korektorach/fluidach mineralnych które dopasowywują sie do koloru skóry i tylko ją ujednolica ;)

      Usuń
  10. Fajny pomysł :) mogę się zapisać, ale jak będzie liczona aktywność? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zapewne komentarze to jedyna możliwa aktywność. Chyba ze ktoś ma jakiś ciekawy pomysł? Myślę żeby zrobić ranking 3 najbardziej aktywnych osób i wstawiać je w postach :) mam nadzieję nadzieje ze Będzie nas dużo do tej zabawy, im nas więcej tym więcej pomysłów mi podrzucicie.

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.