sobota, 17 grudnia 2016

POMAGAMY!!



Jest czas świąteczny, widzimy wiele osób które w tym właśnie momencie pomagają małym dzieciom wspierają wiele fundacji. Dlaczego wszystkie dzieci czekają do świąt bo wtedy zbierają więcej pieniędzy? Czemu nie pomagamy cały rok? Zróbmy dobry uczynek. Pomagaj. 
Ostatnio szukałam na internecie strony, numery, wszystko co byłoby mi potrzebne i wiecie co znalazłam najlepszą stronę na świecie Siepomaga.
Tutaj jest wiele metod na pomoc innym.
Możecie wysłać sms-a i na liczniku na stronie pojawia się ile ta osoba potrzebuje jeszcze pieniędzy.

Potrzebujący  <--- tutaj znajdziecie osoby które potrzebują pomocy. 
Możecie wysłać sms-y, wpłacać pieniądze na konta oraz możecie założyć skarbonkę,

Skarbonki <-- tutaj jest strona gdzie osoby zakładają te właśnie skarbonki rozpowszechniają je,a całość z pieniędzy trafia do tej potrzebującej osoby dla której założyliśmy skarbonkę.
 Dla osób które nie mają konta, nie mają pieniędzy na koncie a chcą pomagać jest pewna zakładka wciągu dnia można raz kliknąć, niestety żeby nasze głosy się liczyły trzeba się zalogować, nie zajmuje to dużo czasu. 

Klikaj Pomagaj   <--- jedno kliknięcie a może zmienić los pewnego człowieka, zwierzęcia.
Jeżeli chcesz pomagać cały czas a nie tylko wtedy jak Ci się przypomni, zainstaluj przypominacz. Nie zajmuje on wiele miejsca, ale jest bardzo pożyteczny ja zainstalowałam swojego na telefonie i teraz zawsze rano pierwsze co robię wchodząc na telefon, włączam stronę i klikam nie zajmuje to dużo czasu a jednak cieszy.

Więcej znajdziecie na tej stronie --> Sie Pomaga  . Myślę że nie ominiecie tego postu obojętnie. Pomagaj.
Pomagaj Psiakom z całej Polski   <-- Pomóż.

ALE  pieniądze pieniędzmi, możecie poprawić tej osobie samopoczucie wysyłając jej kartkę na Boże Narodzenie teraz na Święta, będzie ona wiedziała, że są ludzie którzy ją wspierają i razem z nią walczą. :)
 Ja wysłałam kartkę ze strony Poczta Kartkowa kartka jest śliczna, bez dotykania jej mogę napisać pare miłych słów do tej osoby to naprawdę poprawiło moje samopoczucie i mam nadzieje że pomoże tak samo tej drugiej osobie. 

                                             Pomagajcie. Warto. Naprawdę Warto.



Udostępnij ten wpis

11 komentarzy :

  1. Bardzo interesujący post! :)
    Pomaganie potrzebującym jest ważne i nie wolno nam o tym zapominać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto pomagać, tym bardziej, że sami też możemy kiedyś potrzebować pomocy :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. mega fajny i zachecajacy post *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku świetny i bardzo wartościowy post, który może wiele zdziałać! Mega propsy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post. Niektórzy ludzie są samolubnymi egoistami, którzy nie lubią pomagać. Może Twój post uświadomi innym, że każdy jest sobie równy i przede wszystkim, że warto pomagać.
    Mój blog - zerknij ⛄

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto pomagać, bo zawsze ta pomoc do nas wróci :) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju super, że sa ludzie na świecie które chca pomagać! U mnie wczoraj był podobny post również o pomaganiu tylko dla piesków! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. my na Święta (chociaz nie tylko, bo to przez caly rok się dzieje) wspieramy z chłopakiem dwa stowarzyszenia - jedno schronisko i jedno, które pomaga świnkom morskim, które absolutnie uwielbiam i też pisałam u siebie na ten temat. :) i zgadzam się, że warto pomagać. :) szczególnie tym, którzy sami sobie nie są w stanie pomóc.
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że podałaś linki. Wydaje mi się, że wiele osób chce pomagać, ale czasami nie wiedzą jak. Ja mieszkam w Wielkiej Brytanii i tutaj w szkole akcje charytatywne są organizowane raz w miesiącu, a w supermarketach przy wyjściu znajdują się kosze, do których można dać jedzenie dla potrzebujących. Ludzie chcą pomagać, dlatego ważne są akcje i takie artykuły jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny post, zawsze warto pomagać, bo kiedy my będziemy w potrzebie to do nas wróci:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.