środa, 26 października 2016

Piękne miejsca na świecie

  
  Dzisiaj będzie taki luźny post. Wiem, że większość z was a może nawet każdy uwielbia oglądanie/zwiedzanie nowych miejsc miast, odkrywanie Tajemniczych Miejsc Na Ziemi i tak właśnie nazywa się strona na facebook-u z której zaczerpnęłam te zdjęcia strona jest świetna a każde zdjęcie jest wyjątkowe i niepowtarzalne.
 
O to parę z nich.

 

Stary wiadukt gdzieś głęboko w estońskim lesie

 

 Widok z opuszczonego hotelu w Rio de Janeiro
 

 Tunel światła w Japonii

 

 Morskie Oko


Zorza polarna na Lofotach w Norwegii



Wyspa Hawai'i 


Wulkan El Misti w Peru.

(wysokość 5822 m)


 Ateny - Grecja.


To tylko minimum cudownych miejsc jakie znajdują się na świecie wiele z nich możecie  obejrzeć na stronie na facebook-u  TajemniczeMiejscaNaZiemi

Jakie miejsca wy chcecie odwiedzić? Jakie miejsca warto zobaczyć? 
 Czekam na wasze propozycje :)
Udostępnij ten wpis

8 komentarzy :

  1. Jejku te zdjęcia zapierają dech w piersiach! CUDOWNE.

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę niesamowite miejsca. Zawsze wiedziałam, że Zorze Polarne są cudowne, jednak to zdjęcie przeszło moje wszelkie oczekiwania. Gdybym tylko miała możliwość z pewnością chciałabym się tam znaleźć.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze miejsce jest świetne! ;3 bardzo ciekawe miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsca ;) Ja na pewno Japonie i słynny las samobójców, bardzo mnie ciekawi jak tam jest.
    lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim marzeniem jest Dominikana. Piękna plaża i zupełnie inna kultura. Dodatkowo uczę się języka francuskiego, więc miałabym możliwość użyć go w praktyce. A z tych miejsce które tu pokazałaś to najlepszy wydaje mi się ten tunel świateł *.*
    pozdrawiam :)
    http://kiniaijejjaskinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.