środa, 19 października 2016

Jesień i jej zalety

            

 Każdy chyba lubię jesień a może nie samą jesień. Lubimy jej klimat, ciepłe koce, pyszne kakao, ciepła herbatka, może jakieś 36,6° obok siebie? Ciężko przyzwyczaić się do faktu, że krótkie spodenki to już nie ta pora, że do sukienki potrzebujemy rajstop, ten czas przeminął i  wróci za parę miesięcy, o wszyscy będą wyczekiwać z wytesknieniem lata. Te uśmiechnięte buzie dzieci kiedy w gumowych butach wbiegają w kałuże skaczą, biegają, bawią się w zwykłej kałuży, już widzimy jak dużo jesień daje radości? Tylko trzeba umieć znaleźć miejsce dla siebie w tej jesieni, może będziecie jak te małe dzieci? Może będziecie grzać stopki przy grzejniku z ciepłą herbatką? Wszystko zależy tylko i wyłącznie od was! 

Czego nam potrzeba, żeby sen o pięknej i ciepłej jesieni się spełnił? ;) 

 Znaleźć cieplutki kocyk np taki.

Zawinąć się w niego jak w naleśnik!!

Zrób sobie kakao albo cieplutką herbatkę w ulubionym kubeczku takim jak mój  ( dostałam na Mikołajki od mojego 36,6°  )

Pomaluj  paznokcie, niech wszyscy wiedzą, że cieszysz się z tej jesieni! 

Spróbuj zrobić jakiś smakołyk na wieczór  ;*
  (Wybaczcie za skórki dookoła paznokci)

Truskawki w czekoladzie?

Truskawki
Czekolada 

Rozpuść czekoladę z odrobiną mleka, ale pamiętaj prawie każda rozpuszczona czekolada robi się gorzką czekoladą, więc Twoje truskawki ( o tej porze to jedynie mrożone) muszą być słodkie ;*

Miseczki z czekolady pelne bitej śmietany .

Balony
Rozpuszczona czekolada
Bita śmietana 

Balony nadmuchaj na takie średnie kuleczki, dół balona zamocz w w cieplej czekoladzie. Na papier śniadAniowy nałóż łyżkę czekolade na tym ułóż balona tak żeby stał prosto kiedy czekolada zastygnie przebij balona. Miseczka gotowa, możesz wlożyć tam co chcesz ja preferuję bitą śmietanę i jagody ;*

Jeżeli jesteś dość leniwy po prostu zrób małe naleśniczki ;) Polej miodem dorzuć owoce i gotowe.

Jeżeli na dworze zimno a Ty chcesz ładnie wyglądać kup sobie śliczny płaszczyk np. Taki kupiłam go w H&M (Wybaczcie nie miałam na kogo założyć płaszczyka, a ja kupiłam go akurat za połowę ceny w zeszłym roku.)


Oraz wysokie buty, wydłużą Twoje nogi i będziesz wyglądała szczuplej a wiadomo, że chłopaka można uwieść samymi nogami  ;*

 
Udostępnij ten wpis

10 komentarzy :

  1. O tak, jesienią co roku kupuję jakiś nowy ciepły koc - to już moja tradycja, haha ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień lubię, ale słoneczna i kolorowa, w deszczowe dni uwielbiam zapalić sobie wosk, usiąść z gorącą herbata, nakryć się kocem i odprężyć :)
    Uwielbiam ją za ciepłe swetry.
    I robienie ludzikow z kasztanow :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że buty są cudowne!
    Zgadzam się z Tobą w 100%, każdą radę jak najbardziej bym wykorzystała :)

    MARTHA-ZAPRASZAM🍂

    OdpowiedzUsuń
  4. super post, świetne zdjęcia a buty bomba!!! <3 www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu botki na grubym słupku, sama posiadam 3 pary :)
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kinder bueno :D
    Super post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień to najlepsza pora na czytanie, dobieranie dodatków jesiennych :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.