piątek, 23 marca 2018

ShinyBox Marzec 2018


Dzisiaj pokaże wam nowe marcowe pudełeczko ShinyBox.
To moje pierwsze pudełko ogólnie.
Na pierwszy rzut oka wszystko wydało mi się takie zwyczajne, raczej słabe, nie fajne. Kurde jak ja bardzo się myliłam dopiero po obejrzeniu każdego kosmetyku i nie tylko po kolei zobaczyłam jaką radością jest Marcowe pudełko ShinyBox.

Pierwsze co zobaczyłam to rabat 20% na cały asortyment Kontigo, strony i marki nie znam, ale zmieniło się to kiedy tylko zobaczyłam resztę Box-a.

   NOVEX  

Maska nawilżająca włosy Mystic Black Baobab


Głęboko nawilżająca maska do włosów z wyciągiem z baobabu, dedykowana dla włosów suchych, zniszczonych zabiegami chemicznymi oraz termicznymi. Zwiększa elastyczność włosów, zapobiega puszeniu oraz ułatwia rozczesywanie. Nie obciąża włosów, pozostawia je lekkie oraz pełne blasku.

Maska bardzo ładnie pachnie, nie sądzę żeby komuś wydawał się duszący lub nie do wytrzymania. Ma zwartą, gęstą konsystencje przez co może być bardzo wydajny, po paru użyciach możecie się spodziewać mojej własnej opinii na ten temat. 

                          Produkt pełnowymiarowy            100g/ok. 8 zł


BIELENDA

Sztyft na odrosty i siwe włosy Instant Cover


Sztyft, który skutecznie pokrywa odrosty i siwe włosy. Pomagają a wydłużyć czas między kolejnymi farbowaniami, co zapobiega niszczeniu włosów. Idealnie dopasowują się do koloru włosów i nadają jednolity kolor. W zestawie znajdziesz jeden z 3 dostępnych kolorów: Jasny brąz, brąz lub czarny.
Od razu wypróbowała ją moja mama, dostałam kolor brąz i idealnie wpasował się we włosy, ma konsystencje takiej dobrej szminki. Niestety bardzo szybko się zużywa lub źle tego używam, ale  nie sądzę. To bardzo przydaje się w momentach kiedy wychodzicie na jakieś spotkanie, a akurat miałyście zamiar pofarbować włosy jutro i bum mamy tu ,, szminkę,, do włosów która uratuję Cie w tej sytuacji.

Produkt pełnowymiarowy   4,3g/ 16,70 zł




DELIA 


Podkład matujący Mineral Velvet Skin


Mineralny trwale matujący fluid o lekkiej konsystencji i aksamitnym wykończeniu. Innowacyjna formuła fluidu absorbuje nadmiar sebum i zapobiega błyszczeniu skóry. Doskonale wyrównuje kolor i drobne niedoskonałości skóry.
Nie mogłam się powstrzymać do tej pory używałam tylko korektora, bo szczerze nie lubiłam fluidów i ty podobnych nie lubiłam na każdym włosku widzieć fluidu. A tu mi się trafiło nie dość, że pięknie wtapia się w skórę i zostawia leciutki różowy kolorek, przez co moja buzia jest bardziej kolorowa. Jest mineralny i nawilża buzie i dlatego zostawia na buzi taki fajny filtr, delikatny aksamitny jejku boski jest.

Produkt pełnowymiarowy  35ml/ 10,40 zł



KONTIGO


Pęseta skośna do do brwi 


Trwała, skośna pęseta umożliwiająca precyzyjną regulację brwi.
Niestety wczoraj wyregulowałam brwi, ale sam kolor, kształt jest obłędny to moja ulubiona pęseta OD DZIŚ.

Produkt pełnowymiarowy 14.99 zł/ szt.


EFEKTIMA


Chusteczka brązująca do ciała

Wyjątkowa, odpowiednio nasączona chusteczka brązująca o przyjemnym zapachu, do stosowania na twarz i ciało. Starannie dobrane składniki oraz formuła chusteczki zapewniają komfort i skuteczność stosowania.
Nie używam, sama opalam się w pierwszych promieniach słońca i mój kolorek skóry przypomina czekoladę.

Produkt pełnowymiarowy 1.87zł/2 szt.


A na koniec zostawiłam najlepsze


Feel Free

Antydoksydacyjny krem pod oczy bio  

Unikalna formuła kremu zapewnia doskonałe nawilżenie oraz pomaga pozbyć się drobnych zmarszczek mimicznych. Marka Feel Free w swoich produktach promuję ideę powrotu do natury - troskę o środowisko naturalne oraz odpowiedzialne korzystanie z zasobów Ziemi. Dlatego też skład kosmetyku w  niemal 99% stanowią substancje pochodzenia naturalnego oraz surowce z upraw organicznych.
Zapach ładny jak się sprawdzi napiszę za jakiś czas. Jedyne co mi się spodobało wizualnie to korek z drzewa :))

Produkt pełnowymiarowy 20ml/ ok. 67 zł








PS. Moglibyście podrzucić pomysł co mogłabym przetestować wcale nie muszą być to kosmetyki ;) czekam na waszą kreatywność 
Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

  1. Mi by się ten box nie spodobał :/
    Zaobserwowałam, buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory tez tego nie robiłam i żałuję

      Usuń
  3. Nigdy nie korzystałam z boxów kosmetycznych - ale miałam okazję korzystać z takiego ze zdrową żywnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj chociaż jedno to bardzo fajne uczucie ;)

      Usuń
  4. nie kojarzę żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście interesujace produkty. Mnie najbardziej zaciekawił ten sztyft od Bielendy na odrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz taką potrzebę kup działa mogę potwierdzić ;) tylko używaj delikatnie

      Usuń
  6. Sztyft na odrosty wydaje się być świetną sprawą - nigdy nic takiego nie używałam i przyznam szczerze, nawet nie wiedziałam o jego istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to samo kiedy go pierwszy raz zobaczyłam w pudełku na prawdę działa ale jest na ekstremalne sytuację ;)

      Usuń
  7. Dla mnie box średni, ale interesuje mnie ten podkład z Delii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest drogi wiec nawet jak kupisz i Ci nie przypasuje to i tak nic straconego ;)

      Usuń
  8. Chętnie przetestowałabym tą pęsetę bo jakoś nie mogę znaleźć jednej idealnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość że mw kształt serduszka to jest kolorowa zawładneła mną odrazu. Wypróbuj przyciągnie Cię wizualnie

      Usuń
  9. Chusteczki brazujace - nie wiedziałam o nich

    OdpowiedzUsuń
  10. Box nie urywa... Ale ostatni kosmetyk wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zainteresował mnie sztyft do włosów, mam odwieczny problem z odrostem, ciekawe jak by się u mnie spisał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny sposób to go kupić ;)napisz potem jak się sprawdził

      Usuń
  12. Moje pierwsze wrażenie jest pozytywne ;) Choć muszę jeszcze szczegółowo przeanalizować całość ;) Z pewnością ciekawi mnie krem pod oczy i olejek myjący do twarzy ;) No i oczywiście kolejna maska Novex <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Nie dostałam olejku ;( Bo to moje pierwsze pudełeczko a krem pod oczy pewnie dobrze się sprawdzi

      Usuń
  13. Ta maseczka wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Szminka do włosów?? Wow :D Ja uwielbiam takie niespodzianki i tą ekscytację przed- co może być w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej jestem bardzo podekscytowana bo kwietniowe też do mnie przyleci a może jeszcze extra box ;) bo widzę ze takie posty bardzo wam się podobaja

      Usuń
  15. jestem ciekawa jak działa ten sztyft na odrosty:D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.