czwartek, 10 listopada 2016

NOBLE HEALTH CLASS A COLLAGEN


  Dzisiaj będzie pierwsza recenzja!!
 


           

Noble Health Class A Collagen tabletki na włosy, skórę i paznokcie czy to pomaga?
Podobno najlepsza wersja tej marki.
Składniki:
Witamina C, E, - prawidłowe funkcjonowanie kości i chrząstki.
 Cynk, pomga w prawidłowej syntezie białka, pomaga zachować zdrowie włosów, skóry i paznokci.
 Selen, 
Biotyna,
 Kolagen ze skór ryb morskich,
 Ekstrakt z pestek winogron, w tym proantocyjnidyny, wspomaga ogólny stan zdrowia i wygląd skóry.
 Kwas hialuronowy.

Suplement diety na bazie składników aktywnych, głównie kolagenu klasy A pozyskiwanego z ryb morskich, kwasu hialuronowego oraz ekstraktu z pestek winogron.
Kompozycja witamin i minerałów pomaga zachować zdrową skórę, lśniące włosy i mocne paznokcie.
Produkt poddany badaniom w odniesieniu do skóry i włosów przeprowadzonych przez Uniwersytet M. Kopernika w Bydgoszczy, które wykazały m.in. 80% uzupełnienia brakującego cynku we włosach podczas 3-miesięcznego okresu suplementacji.

Tak opisała to firma.Słyszałam, że pomaga również na celulit i samopoczucie.
Stosuje to od okołu 10 dni i



zauważyłam, że skóra wyrzuca z siebie wszystkie toksyny, które ukazują się jako krostki, ale znikają one tak samo jak się pojawiły, nie mam już worów pod oczami, a moja skóra robi się bardziej jędrna.
Jedno opakowanie zawiera 90 tabletek. Dużo? Nie. W ciągu dnia zjadamy 4 tabletki, 2 rano i 2 wieczorem, więc opakowanie starcza nam na jakieś 22 dni. Ja kupiłam dwa opakowania po około 30 zł akurat była promocja w Rossmanie więc czemu mam nie spróbować.
Czytałam wiele o tym suplemencie diety, czytając same pozytywy byłam taka zachwycona, że za 3 miesiące zniknie mi celulit, włosy przestaną wypadać, a tutaj znalazłam parę negatywów, podobno po 3 miesiącach nie ma żadnych efektów, co jest niemożliwe, chyba że je się zbyt dużo soli, a pije za mało wody.

 Po 3 miesiącach opisze jak naprawdę działają tabletki ''Noble Health Class A Colagen" 

 

 Używałyście? Co sądzicie? 
Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

  1. Nigdy ich nie używałam, ale czekam z niecierpliwością na twoją opinie! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze za 3 miesiące dalej będziesz ze mna

      Usuń
  2. Jak na pierwszą recenzje fajnie to zrobiłaś! :)
    A co do produktu to nie łykam wgl żadnych tabletek, prócz do ssania na gardlo. ;)
    Pozdrawiam♡

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo kolagen jest bardzo Nam potrzebny.
    Ja używam jak narazić tylko w kosmetykach do pielęgnacji ale z chęcią spróbuję suplementu

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że może to być dobry preparat. Jednak nie jestem systematyczna w braniu takich suplementów :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam, ale jak już napiszesz czy naprawdę pomaga to spróbuję bo z moimi włosami i skóra to katastrofa ;/
    Pozwolisz ze ściągnę sobie to zdjęcie żeby wiedzieć jak to wygląda ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam tego suplementu diety ale szukam teraz dobrego i może się po niego wybiorę do sklepu.
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam, ale kto wie, może czad najwyższy wybrać się do sklepu :)
    Pozdrawiam
    http://zaczytananinja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nich nie czytałam, aczkolwiek czekam na recenzję za trzy miesiące :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie brałam tego typu tabletek, zobaczymy jak Ci się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie brałam, póki co jestem przy Vitapilu z biotyną <3
    Może po ciąży i po karmieniu skuszę się na te co opisałaś:)
    http://xnevaeh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam takich tabletek, bowiem w moim przypadku wystarczy po prostu zdrowa dieta i regularne odżywianie się :)
    Mimo wszystko życzę powodzenia w "kuracji" i czekam na efekty :)
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/11/wszystkiego-najlepszego-braciszku.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak działają, sama szukam jakiś dobrych tabletek na włosy i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o nich wcześniej :)

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)
    Sama nie lubię brać leków, wolę kremy, olejki, itp. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam już bardzo wielu tabletek na paznokcie i włosy, jednak do tej pory nie zauważyłam wielkiej różnicy.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś brałam jakieś tabletki na włosy, paznokcie ale nie widziałam żadnej różnicy i zrezygnowalam.
    Post jak najbardziej ciekawy.
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś brałam jakiś kompleks witamin dla kobiet- właśnie po to aby wzmocnić włosy i paznokcie :) Na paznokcie jedyne co mi pomogło to hybrydy+ ciągłe malowanie najlepiej żelowymi lakierami :) Paznokcie są twardsze i aż tak się nie łamią.
    Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi zachęcająco, ale jednak jestem sceptycznie nastawiona do tego typu rzeczy ;/

    obserwuje
    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam, zwykle staram się stosować jak najbardziej naturalne preparaty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam. Jakoś nigdy nie byłam przekonana.
    Obserwuję ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się dość ciekawie :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.